Zaregistrujte se a získejte dnes navíc 50 Kč

Philips.cz

Philips.cz

5 % zpět z nákupu

Philips.cz

Přední světová společnost v oblasti malých domácích spotřebičů a zdravotní péče.

Dostupné slevové kódy, akce a slevy na Philips.cz

Slevové kupóny zlevní nákup ještě před zaplacením. Získejte okamžitou slevu hned díky slevovému kupónu a po nákupu ještě cashback od Hamty.cz.

-10 %

KUPON

Slevový kód -10 % na Philips.cz

Cashback lze kombinovat pouze za nákup bez kódu anebo s kódy, které jsou zveřejněné na Hamty.cz.

Zobrazit kód

Platí do 30.04.2024

Získám cashback za nákup se slevovým kupónem, který není na Hamty.cz?

Příklad získání cashbacku za nákup přes Hamty.cz

Na BonPrix si chcete koupit šaty za 1 650 Kč

Na Hamty.cz najdete BonPrix a prokliknete se do obchodu

Dokončíte nákup jako obvykle

Na účet Hamty.cz Vám automaticky připíšeme odměnu 148 Kč

Cashback nabídka obchodu Philips.cz

Dokážete u konkurence získat více? Máte pocit, že Hamty.cz se Vám nevyplatí? Napište na [email protected] a my to napravíme.

Objednávka s použitím slevového kódu z Hamty.cz 5 %
Objednávka s využitím cizího slevového kupónu (jiného než z Hamty.cz) 0 %

Podrobné podmínky k získání cashbacku na Philips.cz

Nejčastější důvody nevyplacení cashbacku

K získání cashbacku je nutné, aby byl Hamty.cz posledním odkazujícím webem do e-shopu před dokončením nákupu. Pro maximální spolehlivost doporučujeme navštěvovat e-shopy pouze proklikem přes Hamty.cz a ne jinak (přímo nebo přes jiné odkazy) a to i v momentě, kdy si jen zboží prohlížíte.

  • Za platbu DPH: cashback je počítán z hodnoty zboží bez DPH, poštovného a jiných poplatků
  • Byl použit slevový kupón, který nebyl zveřejněn na Hamty.cz (podrobnější vysvětlení)
  • Nákup byl zcela nebo částečně placen jinak než „penězi“, např. kredity, věrnostními body, pomocí poukazů, voucherů, benefitními programy, službami typu Twisto nebo Kupnajisto apod.
  • Jedná se o firemní nebo B2B nákup
  • Byla Vám poskytnuta speciální sleva nebo jiná výhoda, např. zaměstnanecký účet, VIP program obchodu, přímá kompenzace od obchodu apod.
  • Nákup nebyl proveden plně on-line (např. e-mailem, telefonicky apod.)
  • Nákup byl dodatečně upraven (zejm. pokud tím vznikne nová objednávka a ta původní bude stornována, nedostupnost zboží, náhradní plnění apod.)
  • Kompletní výčet najdete v podmínkách ZDE

Technické omezení pro získání cashbacku

Registrovat přes Google

-- Nebo --