Kontakt
Omlouváme se, pokud se Vám za nákup přes Hamty.cz nepřipsal žádný cashback. Přepošlete nám detaily objednávky dle návodu níže a my prověříme možné příčiny.
- Na podpora@hamty.cz (kopírovat e-mail) nám stačí jen přeposlat úplně 1. e-mail z obchodu, který Vám přišel jako potvrzení přijetí objednávky vč. hlavičky. Celý přeposlaný e-mail by měl obsahovat:
- čas přijetí e-mailu (většinou se rovná času nákupu)
- číslo objednávky a cena
- seznam zakoupeného zboží (kvůli případnému určení výše chybějícího cashbacku)
- K e-mailu můžete připojit komentář, zejm. pokud:
- nastaly jakékoliv komplikace při objednávce (problém při platbě, nedostupnost zboží atd.)
- byl použit nějaký speciální slevový kód (a není to patrné v objednávce)
- Poté Vám v co nejkratším čase odpovíme s řešením nebo dodatečnými dotazy
Každý obchod má jinou čekající lhůtu pro schválení cashbacku a není ovlivněna jen tím, že je zboží zaplacené. Níže si ověřte, jaký je odhad pro schválení ve Vašem obchodě. Pokud je čekající doba delší než odhadovaná, neváhejte nám napsat na podpora@hamty.cz (kopírovat e-mail) nebo přes formulář níže.
Obchod | Doba schválení |
---|---|